Podcasty naberajú na biznise
Avšak akvizície spoločnosti Spotify sú súčasťou nákupnej hordy 500 miliónov dolárov v priestore podcastingu, ktorý spoločnosť prisľúbila pre tento rok.
Gimlet zvýšil o 28,5 milióna dolárov v oblasti rizikového financovania a bol ohodnotený na približne 70 miliónov dolárov, ale Spotify za to zaplatil približne 230 miliónov dolárov. (Anchor zvýšil o 14,4 milióna dolárov a jeho kúpna cena v čase tlače nebola známa.)
Podcasting je divný priemysel. Apple iTunes prvýkrát začal podporovať podcasty takmer pred 14 rokmi, ale médium sa cíti ako nové a nové. Nikto nevie, čo vyspelý priemysel bude vyzerať, ako bude reklama fungovať alebo aký veľký bude počet divákov.
Malý počet amerických sietí podcastov (vrátane Gimlet) zarobiť nejaké príjmy z predplatného a členstvo, ale väčšina peňazí pochádza z reklamy – čo je dôvod, prečo je relatívne malý podnik v USA
V Číne je to iný príbeh. Reklama podcastov má tendenciu byť rozšírená o predplatné, členstvo a tipy. V dôsledku premenlivejšej a agresívnejšej speňaženia – plus obrovskej popularity média – môže byť v Číne viac ako 7 miliárd dolárov.
Zaujímavejšie je, že priestor má obrovský priestor pre nové obchodné modely.
Pred rokmi, sťahovanie hudby a streamovanie boli videné ako peniaze-robiť podniky, zatiaľ čo podcasting bolo niečo, čo spoločnosti, ako je Apple uľahčil ako druh freebie. Teraz je však možné, že Spotify vidí podcasting ako monetizovateľnejší.
Pieseň je pieseň, a hudba je čoraz viac komoditized cez primát streaming cez sťahovanie. Ale podcast, ktorý prúdy hodnotného obchodného obsahu, ktorý by mohol byť vynaložené na vedenie, napríklad, by mohol veliť oveľa viac, než ktorýkoľvek album mohol. Zatiaľ čo hudba je do značnej miery spotrebiteľským produktom, podcasty sú dôležité aj pre obchodné publikum, ako aj pre vzdelávanie, odbornú prípravu, marketing a ďalšie.